هتل خورشید مشهد

هتل خورشید مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل خورشید

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان دانشگاه

آپشن ها : واقع در مرکز شهر ، دسترسی به مراکز درمانی و تجاری

فاصله تا حرم : 3.5 کیلومتری حرم

استخر : ندارد

رنج قیمت : از 500.000 تا 1.150.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل 2 ستاره خورشید مشهد در خیابان دانشگاه مشهد، بین دانشگاه 12 و 14 قرار گرفته است.

مشخصات عمومی :

هتل خورشید دارای 8 طبقه با 28 اتاق می باشد که اتاق ها به صورت 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته با دید به خیابان دانشگاه می باشند. حمام، یخچال، دراور، صبحانه، مبلمان، دمپایی، رخت آویز، کمدلباس، تلویزیون، تلفن، سیستم گرمایش و سرمایش و لوازم بهداشتی از امکاناتی هستند که در تمامی واحدها قرار گرفته اند. 

امکانات و خدمات :

رستوران با انواع غذاهای ایرانی به صورت منو انتخابی با ظرفیت 80 نفر در طبقه منفی 1 هتل آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. پارکینگ رایگان غیر مسقف نیز با ظرفیت 50 خودرو با امکانات حفاظتی جنب هتل قرار گرفته است. فکس، فتوکپی، آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، نمازخانه و صندوق امانات از دیگر امکاناتی هستند که می توانید با انتخاب این هتل بهره مند شوید. هم چنین اینترنت رایگان نامحدود در تمام نقاط هتل قابل استفاده می باشد. مینی بار و روم سرویس در صورت درخواست با هزینه انجام می گیرد. 

دسترسی هتل :

هتل خورشید در فاصله ای 3.5 کیلومتری از حرم امام رضا قرار گرفته است و با طی مدت زمانی 25 دقیقه پیاده روی می توانید از ورودی باب الجواد وارد حرم رضوی شوید. قرارگیری این مجموعه در یکی از خیابان های اصلی و تجاری شهر یکی از نقاط قوت آن به حساب می آید. اگر به خرید علاقه دارید می توانید سری به مجتمع تجاری آلتون و مجتمع زیست خاور که در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند بزنید. ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس در فاصله کمی از هتل قرار گرفته است که در صورت تمایل برای رفت و آمد می توانید از آن ها استفاده کنید. بازار جنت ، خیابان احمدآباد، دانشگاه امام رضا، مطب پزشکان، بیمارستان امام رضا و بیمارستان آریا، خیابان سعدی و پارک کوهسنگی از دیگر اماکن در نزدیکی هتل خورشید می باشند. 

خدمات ویژه :

کافی شاپ هتل خورشید با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای مختلف مناسب قرارهای دوستانه و کاری می باشد که به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمت است. در صورت نداشتن خودرو می توانید به کرایه ماشین بدون خودرو اقدام و یا از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته پاسخگوی مراجعین و میهمانان می باشد. خدمات پزشکی، خدمات تبدیل ارز، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات خانه داری، خدمات لاندری، سرویس رایگان به حرم، خدمات cip ( تشریفات ویژه ) و خدمات معلولین از خدمات قابل توجه این هتل 2 ستاره می باشد.

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم