هتل خاور مشهد

هتل خاور مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل خاور

لیست عناوین

موقعیت هتل : نزدیک به حرم 

آپشن ها : مقرون به صرفه و اقتصادی ، دسترسی راحت به حرم و برخی مراکز

فاصله تا حرم : حدود 700 متر تا حرم 

استخر : ندارد

رنج قیمت : از 830.000 تا 3.100.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل خاور مشهد، هتلی 2 ستاره و باسابقه و قدیمی در عرصه هتلداری ، بافاصله نزدیک به حرم، در خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16، جنب بانک ملت واقع شده است. 

مشخصات عمومی :

هتل متشکل از 48 اتاق در 6 طبقه می باشد، که اتاق ها به صورت اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، 5 تخته و 6 تخته قابل رزرو هستند که با توجه به ظرفیت و سلیقه خود می توانید انتخاب کنید. در برخی از واحدها می توانید نمایی از بارگاه رضوی داشته باشید که یک مزیت برای برخی از مسافران به حساب می آید. حمام، یخچال، تلویزیون، کمدلباس، سیستم گرمایش و سرمایش، دمپایی، صبحانه، لوازم بهداشتی به ازای هر فرد و سشوار از امکاناتی هستند که به صورت عمومی در تمامی اتاق ها قرار گرفته است. 

امکانات و خدمات :

رستوران هتل خاور که در طبقه منفی 2 قرار گرفته با ظرفیت 150 نفر و با طبخ غذاهای ایرانی و عربی پذیرای میهمانان مجموعه می باشد، در صورت تمایل نیز می توانید از منوی کافیشاپ که متشکل از انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه می باشد استفاده کنید. امکانات و خدمات رفاهی دیگری همچون: فکس، فتوکپی و پرینتر، آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، شبکه پخش فیلم، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، خدمات لاندری و خدمات معلولین را جهت آسایش و آرامش فراهم کرده است. گفتنی است که این هتل فاقد پارکینگ می باشد. اینترنت رایگان نامحدود نیز در تمام نقاط هتل قابل استفاده است، هم چنین تراس با چشم اندازی به حرم امام رضا برای عموم قابل استفاده است.

دسترسی هتل :

هتل خاور در فاصله ای حدود 700 متر از حرم قرار گرفته است و همین باعث شده که بتوانید دسترسی آسان به آستان مقدس رضوی داشته باشید به طوریکه با طی تقریبا 15 دقیقه پیاده روی از درب باب الرضا می توانید وارد حرم شوید. از هتل تا ایستگاه مترو و ایستگاه بی آر تی فاصله ی چندانی نیست و به راحتی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید و برای رفت و آمد از مترو و بی آر تی استفاده کنید. اگر اهل خرید کردن باشید می توانید به فروشگاه ها و پاساژ های متنوع در حاشیه خیابان امام رضا و اطراف هتل نیز سری بزنید؛ پاساژها و مراکز خرید 17 شهریور و بازار رضا از مراکز خرید پیشنهادی می باشد. عمارت باغ خونی، بازار سرشور، بازار ساعت، بازار بلور، پارک میرزا کوچک خان، خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی از دیگر مراکز خرید و تفریحی پیشنهادی نزدیک به این مجموعه می باشند. 

خدمات ویژه :

پذیرش هتل خاور به صورت 24 ساعته پذیرا و پاسخگو مراجعین و میهمانان مجموعه می باشد و می توانید در هر ساعت از شبانه روز که تمایل داشتید واحد اقامتی خود را تحویل بگیرید. خدمات خانه داری نیز در این مجموعه ارائه می شود و اتاق ها به صورت روزانه مرتب و تمیز می شوند. تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی و خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خودپرداز، روم سرویس و مینی بار با هزینه و هماهنگی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و هماهنگی از دیگر خدمات ارائه شده در هتل 2 ستاره خاور مشهد می باشد که در جهت رفاه و رضایت حداکثری میهمانان مجموعه ارائه می شود. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم