هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل خاتم

لیست عناوین

آدرس هتل خاتم مشهد کجاست؟ اقامت و رزرو هتل در مشهد، با توجه به اهمیت مذهبی و گردشگری این شهر، از ابعاد مهمی در برنامه‌ریزی سفر به این منطقه است. اگر با تور مشهد هوایی سفر نمی کنید، یکی از چالش‌های اصلی شما قبل از سفر، انتخاب مکان اقامت مناسب و رزرو هتل در مشهد است. شهر مشهد با ارائه گستره وسیعی از اقامتگاه‌ها از جمله هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هتل‌آپارتمان، سوئیت و غیره، این امکان را به گردشگران می‌دهد تا بر اساس سلیقه و بودجه خود انتخاب کنند.

عکس هتل خاتم مشهد1
عکس هتل خاتم مشهد1

برای مثال در رده‌ی هتل‌های لوکس مشهد، هتل مجلل درویشی به عنوان یک گزینه برجسته شناخته می‌شود. این هتل ۵ ستاره در نزدیکی حرم امام رضا(ع) واقع شده و فاصله بسیار کمی با این مرکز مذهبی دارد که همین موضوع آن را برای زائرانی که به دنبال هتل نزدیک حرم امام رضا هستند، ایده‌آل ساخته است. این هتل با امکانات رفاهی فراوان شامل خدمات خانه‌داری، رفت‌وبرگشت فرودگاه، استخر، سونا، جکوزی، کافه، رستوران، ماساژ، سالن‌های همایش، فروشگاه و… خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

در عین حال شاید برخی مسافران تمایلی به پرداخت هزینه بالا در چنین هتل لوکسی را نداشته باشند و به دنبال یک هتل ارزان قیمت در مشهد باشند در عین حال که خدمات باکیفیت و خوبی هم ارائه می دهد. در اینجا سفرهای جدید هتل خاتم مشهد را به شما پیشنهاد می دهد.

درباره هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد، با موقعیت مکانی بسیار ایده‌آل، ارائه‌دهنده خدمات با کیفیت و امکانات منحصر به فرد است که زمینه را برای اقامتی راحت در حاشیه حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) فراهم کرده است. فاصله ده دقیقه‌ای هتل خاتم مشهد تا حرم، امکان دسترسی آسان به این مرکز مذهبی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. یکی از نکات برجسته این هتل، ظرفیت بالای آن است که تا 250 نفر را می‌پذیرد. هتل خاتم برای گروه‌های بزرگ و خانواده‌هایی که به تعداد بالا سفر می‌کنند، این امکان را می‌دهد تا یک مکان اقامتی مشترک و واحد را رزرو کرده باشند.

یکی از ویژگی‌های ممتاز هتل خاتم مشهد، ترانسفر رایگان از فرودگاه یا ایستگاه راه‌آهن به هتل است. این خدمت به مسافران امکان می‌دهد با آسودگی و بدون دردسر به مقصد خود برسند. همچنین، داشتن پارکینگ، یک امکان مهم برای مسافرانی که با وسیله نقلیه شخصی سفر می‌کنند، از دیگر امکانات موجود در این هتل است. رستوران داخلی هتل خاتم نیز از جمله خدماتی است که برای مهمانان فراهم شده است.

عکس هتل خاتم مشهد2
عکس هتل خاتم مشهد2

ارائه‌ی خدمات اینترنت رایگان به صورت نامحدود نیز نشان از توجه به ارتباط مهمانان با دنیای مجازی دارد. در مجموع، هتل خاتم مشهد با توجه به موقعیت مناسب، امکانات کامل، و خدمات ویژه مانند ترانسفر رایگان، برای افرادی که به دنبال اقامتی راحت و آرام با قیمتی معقول هستند، یک گزینه ایده‌آل می‌باشد. این هتل با همه این امکانات، به گردشگران فرصتی مناسب برای تجربه لحظاتی خاص و بیادماندنی در حاشیه حرم مطهر امام رضا (ع) می دهد.

با توجه به تنوع اقامتگاه‌ها و هتل در مشهد، اهمیت رزرو هتل پیش از سفر، به منظور اطمینان از دسترسی به امکانات موردنظر و اجتناب از مشکلات احتمالی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، پیشنهاد می‌شود که مسافران قبل از سفر خود، با دقت برنامه‌ریزی کنند و به رزرو هتل‌ها با توجه به نیازها و ترجیحات خود توجه کنند.

رزرو اتاق در هتل خاتم مشهد

اتاق های هتل خاتم مشهد به صورت اتاق های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، سوئیت 3 تخته و سوئیت 4 تخته تشریفاتی قابل رزرو هستند و مجهز به امکانات رفاهی همچون: تلفن، تلویزیون و گیرنده دیجیتال، یخچال، مبلمان ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام ( وان / جکوزی ) و آشپزخانه می باشد.

امکانات و خدمات:

از امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل خاتم مشهد نیز می توان به: آسانسور، نمازخانه، زمین بازی کودکان، سالن همایش و اجتماعات، صبحانه، خودپرداز، صندوق امانات، سیستم گرمایشی و پارکینگ اشاره کرد. اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل در دسترس می باشد.

رستوران هتل خاتم مشهد
رستوران هتل خاتم مشهد

رستوران هتل خاتم با ظرفیت 150 نفر با انواع غذاهای ایرانی به صورت بوفه پذیرای میهمانان و مسافران می باشد. از کافی شاپ هتل نیز جهت صرف چای و نوشیدنی می توانید استفاده کنید.

دسترسی هتل خاتم به حرم امام رضا:

هتل خاتم مشهد، در ابتدای خیابان سرشور می باشد و تقریبا در فاصله 1 کیلومتری از حرم امام رضا قرار گرفته است و باطی مدت زمانی 20-30 دقیقه به طور پیاده روی می توانید به حرم رضوی مشرف شوید. ایستگاه بی آر تی و ایستگاه مترو بسیج در فاصله نه چندان دوری از هتل قرار گرفته و در صورت لزوم می توانید از بی آر تی و مترو برای بازدید و رفت و آمد در شهر استفاده کنید.

عمارت باغ خونی، بوستان میرزاکوچک خان، موزه مردم شناسی، سرای بلور، بازار ساعت، بازار رضا و مراکز خرید 17 شهریور از جمله مراکز و اماکن مهم در نزدیکی هتل هستند. فاصله هتل خاتم تا فرودگاه ( 11 کیلومتر / 25 دقیقه با خودرو ) ، ترمینال مسافربری ( 5 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو ) و راه آهن ( 5 کیلومتر / 15 دقیقه با خودرو ) می باشد.

خدمات ویژه:

پذیرش هتل خاتم مشهد به صورت 24 ساعته پاسخگو و پذیرای مسافران و میهمانان می باشد؛ تاکسی سرویس، خدمات لاندری، خدمات خانه داری، خدمات روم سرویس، دفتر رزرواسیون بلیط و هتل از جمله خدمات ارائه شده دیگر هتل خاتم می باشد.

آدرس هتل خاتم مشهد: 

هتل 3 ستاره خاتم مشهد واقع در خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان سرشور می باشد. آدرس این هتل را روی نقشه در سایت بلد می توانید مشاهده کنید.

بلیط هواپیما تهران مشهد/ بلیط هواپیما مشهد تهران/بلیط هواپیما/تور مشهد/تور تایلند/هتل المپیا مشهد/تور دبی از مشهد/تور استانبول از مشهد/تور سریلانکا/بلیط هواپیما تهران کیش

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم