هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل جواهری

لیست عناوین

هتل جواهری مشهد

موقعیت هتل : اطراف حرم

آپشن ها : ارزان ، دسترسی به حرم و حمل و نقل

فاصله تا حرم : 500 متری حرم 

استخر : ندارد 

رنج قیمت : از 1.450.000 تا 5.700.000 تومان

رزرو هتل جواهری
هتل
2/5
فهرست مطالب

موقعیت مکانی هتل : 

هتل جواهری هتلی 2 ستاره قدیمی و نزدیک به حرم، با ظاهری ساده و شیک، در خیابان امام رضا، نبش امام رضا 6 بنا شده است. 

مشخصات عمومی :

هتل در ساختمانی 5 طبقه با 65 باب اتاق احداث شده است، اتاق ها به صورت: اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته؛ و سوئیت های 1 خوابه 6 تخته قابل رزرو هستند. از امکانات قرار گرفته در واحدها می توان به: حمام، یخچال، بالکن، صبحانه، مبلمان، میز تحریر، کمدلباس، تلویزیون، لوازم بهداشتی و دمپایی، اینترنت، در برخی از واحدها سرویس بهداشتی فرنگی و در برخی سرویس بهداشتی ایرانی و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. برخی از واحدها چشم اندازی به حرم و خیابان دارند. 

امکانات و خدمات :

رستوران هتل در طبقه منفی 1، باانواع غذاهای ایرانی، سالاد بار، میوه و نوشیدنی با ظرفیت 140 نفر آماده پذیرایی از میهمانان می باشد، گفتنی است که رستوران آسانسور ندارد ؛ هم چنین در صورت تمایل می توانید از رستوران فست فودی مجموعه هم استفاده کنید. هتل جواهری امکانات و خدمات دیگری همچون: فکس، فتوکپی و پرینتر، آسانسور، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، اتاق سیگار و اینترنت رایگان  را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که این مجموعه فاقد پارکینگ می باشد. کافی شاپ هتل جواهری باانواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسر آماده ارائه خدمت به مشتریان و میهمانان این مجموعه می باشد. 

دسترسی هتل :

با توجه به موقعیت مکانی هتل که در یکی از خیابان های اصلی و منتهی به حرم مشهد می باشد به راحتی و آسانی می توانید به مراکز و اماکن مختلف دسترسی داشته باشید. ایستگاه بی آرتی در نزدیکی هتل قرار گرفته است؛ هم چنین ایستگاه مترو هم در فاصله ای کمتر از 1 کیلومتر تاحرم قرار گرفته، از این رو برای جابه جایی و بازدید از شهر می توانید علاوه بر تاکسی سرویس هتل و تاکسی های موجود در خیابان امام رضا، از مترو و بی آر تی نیز استفاده کنید. بازار رضا، مراکز تجاری و بازارهای 17 شهریور، بازار ساعت، پارک میرزاکوچک خان، خانه تاریخی توکلی و خانه تاریخی داروغه از اماکن نزدیک به این هتل می باشند. 

خدمات ویژه :

مرکز خرید در هتل جهت راحتی مسافران و میهمانان تعبیه شده است، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات باربری، خدمات معلولین، خدمات تور، خدمات خانه داری، خدمات لاندری، مینی بار با هزینه، خدمات تبدیل ارز از دیگر خدمات مهم این هتل است. 

نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم