هتل جواهرشرق مشهد

هتل جواهرشرق مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل جواهرشرق

لیست عناوین

موقعیت هتل : اطراف حرم

آپشن ها : نزدیک به حرم و حمل و نقل 

فاصله تا حرم : 500 متری حرم

استخر : ندارد

رنج قیمت : از 1.700.000 تا 4.100.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل جواهرشرق هتلی 3 ستاره و نوساز با طراحی مدرن و شیک که در نزدیکی حرم در خیابان امام رضا، بین امام رضا 6 و 8 می باشد. 

مشخصات عمومی :

این مجموعه دارای 53 واحد اقامتی می باشد که در 7 طبقه پراکنده شده است. تنوع واحد ها به صورت: اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و کانکت روم های 4 تخته و 5 تخته است که چشم اندازی رو به خیابان و حرم دارند . تمام اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی همچون: حمام، یخچال، دراور، بالکن، صبحانه، مبلمان، آباژور، رخت آویز، کمد، تلویزیون، آب رایگان، تلفن، سرویس فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش، دمپایی و لوازم بهداشتی مجزا برای هر فرد است تا رضایت حداکثری میهمانان مجموعه خود را جلب کند. 

امکانات و خدمات :

رستوران هتل در طبقه ششم با تنوع غذایی بین 25 تا 30 نوع غذا و سالاد بار و نوشیدنی پذیرای میهمانان عزیز می باشد، تراس تابستانی موجود که نمایی به بارگاه امام رضا دارد نکته قابل توجه این رستوران می باشد ؛ کافی شاپ نیز در محیطی دنج و آرام بخش با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای متنوع می تواند گزینه مناسبی برای یک استراحت کوتاه و یا قرار دوستانه یا کاری باشد. اینترنت رایگان در تمامی بخش های هتل نیز فعال می باشد. فکس، روم سرویس، گیم نت، فتوکپی و پرینتر، خدمات لاندری، خدمات باربری، 2 دستگاه آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، دستگاه atm، شبکه پخش فیلم، خدمات معلولین، دستگاه واکس کفش و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات از دیگر امکانات و خدمات این هتل می باشد. گفتنی است که هتل جواهرشرق فاقد پارکینگ در مجموعه خود است. 

دسترسی هتل :

هتل جواهرشرق در فاصله ای حدود 500 متری از حرم امام رضا قرار گرفته و تنها با کمتر از 10 دقیقه قدم زدن می توانید به بارگاه مطهر رضوی برسید. ایستگاه بی آر تی و تاکسی های مستقر در خیابان امام رضا در نزدیکی هتل هستند، ایستگاه مترو نیز در فاصله ای کمتر از 1 کیلومتر از هتل واقع شده که در صورت همراه نداشتن خودرو شخصی می توانید از مترو، بی آرتی و تاکسی استفاده کنید. بازار رضا ( بازار قدیمی و مرکز سوغاتی مشهد ) ، گنبدخشتی، بوستان میرزاکوچک خان ، خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، بازار عباس قلی خان، سرای بلور، موزه آستان قدس و مراکز خرید 17 شهریور از دیگر مراکز نزدیک به هتل می باشند که دسترسی آسان دارند. هم چنین از فروشگاه ها و مراکز خرید متنوع موجود در حاشیه خیابان امام رضا هم می توانید بازدید کنید. 

خدمات ویژه :

یکی از خدمات قابل توجه هتل جواهر شرق برگزاری تورهای متنوع و جذاب است؛ هم چنین در صورت تمایل می توانید از گشت نیم روزی و تمام روزی مجموعه استفاده کنید. تاکسی سرویس هتل نیز به صورت شبانه روزی در دسترس است. پذیرش این مجموعه به صورت 24 ساعته پاسخگو و پذیرای مسافران و میهمانان می باشد از این رو در هر ساعت از شبانه روز می توانید واحد اقامتی خود را تحویل بگیرید. این مجموعه فاقد استخر می باشد اما وجود جکوزی را می توان از امکانات ویژه این هتل دانست. چایخانه سنتی، خدمات cip ( تشریفات ویژه ) ، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و هماهنگی، خدمات تهیه بلیط، مینی بار با هزینه، تبدیل ارز و خدمات راهنمای تور، خدمات پزشکی و خدمات خانه داری ( در هر طبقه به صورت مجزا ) از دیگر خدمات قابل توجه هتل 3 ستاره جواهرشرق می باشد. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم