هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل توس

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان شیرازی 

آپشن ها : همجواری با حرم 

فاصله تا حرم : 150 متر تا حرم 

استخر : دارد

موقعیت مکانی هتل : 

هتل 4 ستاره توس مشهد در ابتدای خیابان شیرازی ( خیابان منتهی به حرم ) ، شیرازی 2، جنب مجتمع ونک احداث شده است. 

مشخصات عمومی :

این هتل با 84 واحد اقامتی در 3 طبقه بنا شده است؛ تنوع واحد ها در این مجموعه به صورت: اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته، آپارتمان اشراق 2 خوابه 4 نفره و آپارتمان 3 خوابه 5 نفره می باشد، امکانات مختلفی از قبیل : حمام، یخچال، صبحانه، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، آب رایگان، تلفن و لوازم بهداشتی در اختیار میهمانان قرار داده شده است؛ همچنین برخی از واحدها به سوی حرم اشراف دارند. 

امکانات و خدمات :

کافی شاپ موجود در هتل به طور 24 ساعت آماده خدمت رسانی است و می توانید از انواع نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین فست فود در فضای باز و یا سرپوشیده انتخاب کنید. رستوران هتل نیز با طبخ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود در زمان ناهار و شام با ظرفیت 70 نفر پذیرای مهیمانان می باشد؛ همچنین بوفه رایگان صبحانه شامل انواع صبحانه های سرد و گرم در سالن صبحانه خوری هتل توس قرار گرفته است . هتل توس امکانات و خدمات دیگری نیز همچون: فکس، فتوکپی و پرینتر، آسانسور، نمازخانه، خدمات خانه داری و بیدار باش، خدمات لاندری، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش و پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 85 خودرو را به میهمانان مجموعه خود ارائه می دهد. 

دسترسی هتل :

هتل توس از نظر موقعیت مکانی فاصله بسیار نزدیک 150 متری به حرم دارد و کمتر از 5 دقیقه زمان می برد تا از ورودی بست شیخ طوسی به حرم مشرف شوید. ایستگاه اتوبوس دقیقا متقابل این مجموعه قرار گرفته و آن دسته از میهمانانی که بدون خودرو شخصی سفر کرده اند می توانند از آن استفاده کنند. باغ موزه نادری، آرامگاه نادرشاه، بازار مرکزی ( فاز 1 و 2 ) ، بازار های سنتی، بازار رضا، پاساژ فیروزی و ایستگاه مترو نیز از مراکز مهم نزدیک به این هتل می باشند. 

خدمات ویژه :

از جمله امکانات و خدمات ویژه این هتل وجود کلوپ سلامتی توس: سالن ورزشی بدنسازی / استخر سرپوشیده / سونا بخار و خشک / جکوزی ( رایگان ویژه آقایان ) و بخش ماساژ ( صندلی و اتاق ) می باشد. جهت تمایل به بازدید از مکان های تفریحی می توانید از خدمات گشت شهری ارائه شده نیز استفاده کنید. هتل توس با پذیرش 24 ساعته این امکان را برای شما فراهم می آورد تا در هر ساعت از شبانه روز بتوانید واحد خود را تحویل بگیرید. مرکز خرید و فروشگاه سوغاتی نیز جهت رفاه میهمانان در این مجموعه تعبیه شده که می توانید به راحتی بدون خروج از هتل خریدهای خود را تهیه کنید. از جمله خدمات دیگر این هتل می توان به: تهیه بلیط ، مینی بار ( رایگان ) ، خدمات برای معلولین، استقبال و بدرقه، صرافی، روم سرویس، صندوق امانات، اتاق تلفن ( اپراتور ) و خدمات cip ( تشریفات ویژه ) اشاره کرد. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم