هتل ارس مشهد

هتل ارس مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل ارس

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در بلوار فردوسی

آپشن ها : بهترین نقطه در شهر مشهد

فاصله تا حرم امام رضا : 7 کیلومتر – 19 دقیقه باخودرو 

استخر : ندارد 

رنج قیمت : از 500.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل ارس مشهد هتلی 3 ستاره در خیابان بلوارفردوسی،حد فاصل میدان جانباز و چهارراه خیام، روبروی سالن ورزشی شهید بهشتی. 

مشخصات عمومی :

هتل ارس دارای 60 اتاق و سوئیت می باشد که در 9 طبقه پراکنده شده است ؛ تنوع واحدها به صورت:  اتاق 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته می باشد که همه آن ها به صورت عمومی امکاناتی همچون: حمام، یخچال، دمپایی ، مبلمان، صبحانه، پاور سوئیچ، اینترنت دراتاق، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دراتاق، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، لوازم بهداشتی، سیستم اطفا حریق، سیستم سرمایش و گرمایش، دراور، آباژور ، رخت آویز، آب رایگان و سیستم تهویه مطبوع رادارا هستند.خدمات روم سرویس در صورت درخواست میهمانان انجام می شود. 

امکانات و خدمات :

رستوران اصلی هتل با 100 نفر ظرفیت در طبقه همکف قرار گرفته است و رستوران ارس درطبقه همکف آماده پذیرایی می باشد. کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم در ساعات مختلفی روز خدمت رسانی می کند. چنانچه با خودرو شخصی سفر می کنید می توانید از پارکینگ رایگان مجموعه با ظرفیت 50 خودرو بهره ببرید. اینترنت رایگان  در فضای لابی در دسترس است.  دستگاه های خدمات کاربردی مانند فکس، پرینتر و فتوکپی فراهم شده است. آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، شبکه پخش فیلم، صندوق امانات  و پذیرش 24 ساعته از امکانات و خدمات ارائه شده هتل ارس می باشد.   

دسترسی هتل :

از هتل ارس با طی فاصله زمانی19 دقیقه با خودرو می توانید به حرم برسید. در فاصله نزدیکی از هتل ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو قرار گرفته است و در صورتی که خودرو شخصی ندارید از آنها و یا تاکسی های موجود در بلوار فردوسی، می توانید برای رفت و آمد در شهر استفاده کنید. از هتل به مرکز خرید نیکا، پیتزا کندز، مجتمع تجاری پروما، رستوران ارکیده سیاه، پارک پردیس قائم، بیمارستان رضوی دسترسی راحتی دارید. فاصله هتل ارس تا فرودگاه ( 18.5 کیلومتر / 24 دقیقه با خودرو ) ، ایستگاه راه آهن ( 7.9 کیلومتر ، 16دقیقه با خودرو ) و ترمینال مسافربری ( 13 کیلومتر / 20 دقیقه با خودرو ) می باشد.

خدمات ویژه :

  هتل ارس جهت رفاه میهمانان خود امکانات ویژه ای را درنظر گرفته است که شامل:پله اضطراری، تاکسی سرویس، زنگ هشدار، خدمات بیدارباش، خدمات باربری، اتاق تلفن(اپراتور) ، تلوزیون، مینی بار( باهزینه) ، خدمات تهیه بلیط ، روزنامه، تلفن می باشد. اگر مایل به بازدید مکان های دیدنی شهر هستید می توانید از خدمات گشت نیم روزی هتل استفاده کنید همچنین خدمات لاندری و خدمات خانه داری هتل فعال است و نظافت واحدها به صورت روزانه انجام می شود.

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم