هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل آپادانا

لیست عناوین

موقعیت هتل : نزدیک به حرم

آپشن ها : دسترسی راحت به حرم و حمل و نقل

فاصله تا حرم : 800 متر تا حرم 

پارکینگ : ندارد

موقعیت مکانی هتل : 

هتل 3 ستاره آپادانا مشهد در خیابان شهید اندرزگو یکی از خیابان های منتهی به حرم ، نبش چهارراه خسروی قرار گرفته است.  

مشخصات عمومی :

این هتل دارای 3 طبقه با 41 واحد است که شامل اتاق ها و سوئیت های با ظرفیت 3 تا 5 نفر می باشد. تمام واحدها امکاناتی مانند حمام ، یخچال، تلویزیون، تلفن، لوازم بهداشتی و روم سرویس را دارا می باشند. 

امکانات و خدمات :

 رستوران در طبقه همکف با ظرفیت 150 نفر با امکان سرو انواع غذاهای ایرانی و عربی، آسانسور، کافی شاپ با بار سرد و گرم، اتاق چمدان، لاندری، خدمات خانه داری، صندوق امانات و سایر از جمله امکانات و خدماتی است که در اختیار مسافران و میهمانان این مجموعه قرار داده شده است. لازم به ذکر است که هتل فاقد پارکینگ می باشد اما شما می توانید از پارکینگ عمومی اطراف هتل استفاده کنید.

دسترسی هتل :

 موقعیت هتل به صورتی است که شما تنها با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به حرم مطهر رضوی برسید، علاوه بر نزدیکی به حرم، از هتل تا اماکن و مراکزی مانند: گنبد سبز، مسجد گوهرشاد، خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، آرامگاه نادرشاه، موزه نادری، بازار مرکزی، بازار رضا فاصله ی زیادی نیست. هم چنین با فاصله کمی از هتل، ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو قرار گرفته که می توانید برای رفت و آمد در شهر از آن ها استفاده کنید. 

خدمات ویژه :

 صبحانه رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات cip، خدمات باربری، خدمات برای معلولین، مینی بار با هزینه و روم سرویس از دیگر خدمات ارزنده ارائه شده توسط این هتل می باشد. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم