هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل آسیا

لیست عناوین

موقعیت هتل : واقع در خیابان پاسداران 

آپشن ها : نزدیک به مرکز شهر و نقاط دیدنی

فاصله تا حرم : 2 کیلومتر تا حرم

استخر : دارد

موقعیت مکانی هتل : 

هتل آسیا یکی از هتل های 4 ستاره برتر قدیمی و باسابقه مشهد می باشد که در خیابان پاسداران، مقابل سینما قدس احداث شده است. 

مشخصات عمومی :

این مجموعه دارای 154 باب اتاق و سوئیت در 9 طبقه می باشد، واحدها بسیارمتنوع و شیک طراحی شده و به صورت اتاق های 1 تخته و 2 تخته و 3 تخته، آپارتمان یک خوابه 2 نفره و سوئیت های دونفره معمولی و رویال است . همه ی واحد ها به طور مشترک امکاناتی مانند یخچال، صبحانه، مبلمان،  رخت آویز، روم سرویس، آب رایگان، تلفن، مینی بار با هزینه، حمام، تلویزیون، لوازم بهداشتی، اینترنت و سیستم سرمایش و گرمایش را دارا هستند. 

امکانات و خدمات :

 2 دستگاه آسانسور، کافی نت، کافی شاپ، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان با ظرفیت 20 خودرو، خدمات خانه داری ( نظافت روزانه )، دستگاه atm، لاندری، خدمات باربری، 2 رستوران در طبقه همکف باانواع غذاهای ایرانی و فرنگی و ظرفیت 250 نفر، فکس، پرینتر و فتوکپی از جمله امکانات و خدمات موجود در هتل آسیا می باشد. 

دسترسی هتل :

 فاصله هتل تا حرم 30 دقیقه پیاده و حدود 10-15 دقیقه با خودرو می باشد، هم چنین این مجموعه با فاصله مناسب و کم تا مکان هایی نظیر: خانه ملک، بازار جنت، باغ ملی، گنبد سبز، مجتمع خرید زیست خاور، سینما آفریقا و سینما هویزه، ورزشگاه تختی، بازار رضا، بازار طلا و جواهرات، بیمارستان امام رضا و آریا، ایستگاه راه آهن و مرکز خرید آلتون قرار گرفته است. علاوه براین ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس فاصله چندانی تا هتل ندارد و برای بازدید و گشت و گذار در شهر می توانید از آن ها استفاده کنید. 

خدمات ویژه :

فروشگاه سوغاتی موجود در هتل، ترانسفر رفت و برگشت، مجموعه ورزشی شامل ( استخر / سونا خشک و بخار و جکوزی با وسایل ورزشی و کافی شاپ ) ، اینترنت رایگان در تمام هتل، تاکسی سرویس شبانه روزی ، خدمات آژانس مسافرتی، سرویس حرم رایگان، خدمات سرویس vip و cip  و ترانسفر فرودگاهی از جمله امکانات و خدمات ویژه هتل آسیا می باشد. هم چنین وجود سالن کنفرانس مجهز به خدمات صوتی و تصویری ، نورپردازی و ویدئوپروژکتور یکی دیگر از امکانات مثبت هتل به شمار می رود. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم