هتل آتی مشهد

هتل آتی مشهد

امتیاز هتل:

هتل
5/5

امکانات:

 وای فای 

رستوران 

استخر

پارکینگ

آسانسور

رزرو هتل آتی

لیست عناوین

موقعیت هتل : محدوده حرم

آپشن ها : دسترسی به حمل و نقل 

فاصله تا حرم : 20 دقیقه پیاده روی تا حرم

پارکینگ : دارد

رنج قیمت : از 1.600.000 تا 2.100.000 تومان

موقعیت مکانی هتل : 

هتل آتی یکی دیگر از هتل های دو ستاره تاپ مشهد می باشد که در خیابان امام رضا، امام رضا 32، نبش چهارراه دوم قرار گرفته است. 

مشخصات عمومی :

هتل در 5 طبقه و 45 اتاق احداث شده که شامل اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته می باشد. تمامی واحدهای اقامتی امکانات عمومی مانند حمام، یخچال، مبلمان، سیستم گرمایش و سرمایش و لوازم بهداشتی را دارا می باشند و به صورت فولبرد قابل رزرو هستند. 

امکانات و خدمات :

 هتل آتی امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان با ظرفیت 15 خودرو، رستوران با ظرفیت 50 نفر با منوی انتخابی در فضای باز، آسانسور، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روم سرویس، لاندری و خدمات خانه داری را برای میهمانان و مسافران عزیز فراهم آورده است. 

دسترسی هتل :

 از نظر موقعیت مکانی این هتل به مراکز و امکانی چون بازار رضا، بازار های 17 شهریور، پارک میرزا کوچک خان، بازار لوازم خانگی مشهد، ایستگاه بی آر تی و ایستگاه مترو نزدیک است. از طریق بی آر تی در مدت زمانی کمتر از 5 دقیقه می توانید به حرم برسید. 

خدمات ویژه :

 اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، خدمات ویژه معلولین و سرویس رایگان حرم (4 نوبت در روز به صورت رفت و برگشت) از دیگر خدمات ویژه ارائه شده این مجموعه می باشد. 

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم