سوالات متداول

برای رزرو اینترنتی بلیط هواپیما مخصوص مسافران ایرانی در پرواز های داخلی، کد ملی، تاریخ تولد، نام و نام خانوادگی مطابق کارت ملی جدید و همچنین در رزرو پروازهای خارجی شماره پاسپورت و تاریخ انقضا پاسپورت و در انتها مشخصات بانکی مسافر جهت پرداخت آنلاین

در قسمت بلیط هواپیما با انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ رفت و یا همزمان تاریخ رفت و برگشت، نتایج جستجو در صفحه جدید نمایش داده می‌شود که میتوانید از ابزارهای سمت راست صفحه نمایش داده شده، نسبت به فیلتر ویژگی های مورد نظر پرواز خود انتخاب کنید برای راهنمای تصویری خرید بلیط هواپیما کلیک کنید

با توجه به برنامه سفر شما، در هر لحظه و هر زمان امکان جستجو و رزرو آنلاین بلیط هواپیما در سایت سفرهای جدید بصورت ۲۴ ساعته فراهم میباشد.

سریعترین و راحتترین روش برای استرداد بلیط هواپیما و اعلام مبلغ خسارت، بصورت تلفنی پاسخگوی شما هستیم.

همراه داشتن کارت ملی جدید برای کلیه مسافرین در فرودگاه برای صدور کارت پرواز الزامیست.

زمان لازم برای حضور در فرودگاه برای پروازهای داخلی ۱ ساعت و نیم قبل از هر پرواز، و برای پروازهای خارجی ۳ ساعت قبل از هر پرواز میباشد.

میزان بار مجاز هر پرواز نسبتا متفاوت میباشد و این مورد در مرحله خرید آنلاین بلیط هواپیما در سایت سفرهای جدید در لیست پروازها قابل نمایش میباشد.

به ازای هر کیلوگرم اضافه بار در هر سفر به نسبت ۱ درصد قیمت همان بلیط هواپیما در همان مسیر میباشد.

کلاس های پروازی بلیط های داخلی به شرح زیر میباشد؟ پروازهای فرست کلاس پروازهای بیزینس کلاس اکونومی تفاوت اصلی کلاس های پروازی گفته شده در قرارگیری صندلی های هواپیما و نوع آن، فاصله صندلی های هواپیما از روبرو و از کناره ها، قیمت هر بلیط، تفاوت در پذیرایی و در برخی مواقع تفاوت در گیت فرودگاه جهت صدور کارت پرواز

در پروازهای داخلی بیشترین زمان پرواز ۲ و ۴۵ دقیقه میباشد که از جنوب به شمال میباشد و کمترین زمان پروازی هم ۲۵ دقیقه میباشد که مربوط به کوتاه ترین مسیرهای پروازیست. البته تاخیر و یا تعجیل در هر پرواز مدت زمان سفر هوایی با تغییر صورت می‌گیرد.

جامع بودن و کامل بودن سایت خرید بلیط هواپیما از مهمترین ویژگی های یک سایت فروش بلیط میباشد به گونه ای که مسافرین بتوانند با هر بار جستجو آنلاین بلیط هواپیما،مناسبترین قیمت بلیط هواپیما را تهیه کنند و خدمات پشتیبانی بسیار خوبی داشته باشد. سایت سفرهای جدید با در عقد قرارداد های مختلف پروازی با شرکت‌های تامین کننده مختلف، امکان جستجو و نمایش سهم بسیار زیادی از پروازهای موجود در خطوط هوایی کشور را برای مسافرین همیشگی خود فراهم نموده است.

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم