ممکن است به این تور ها نیز علاقه‌مند باشید
تور ترکیبی پوکت سامویی

تور ترکیبی پوکت سامویی ازجمله تورهای ترکیبی پرطرفدار در بین گردشگران ایرانی است. تور پوکت سامویی یکی از مقاصد توریستی محبوب در جنوب تایلند است که با جذابیت‌های بیشمار خود، گردشگران تور ترکیبی پوکت سامویی را به سواحل زیبا و فرهنگ متنوع منطقه می‌کشاند.

   
تور ترکیبی پوکت سامویی-بهترین تور تایلند سفرهای جدید
تور ترکیبی پوکت سامویی
   

جزیره پوکت، با عنوان “جواهرهای آندامان” شناخته می شود. این جزیره دارای سواحل سفید و آب‌های فیروزه‌ای است که از تمامی اطراف جهان گردشگران را جذب می‌کند. یکی از جاذبه‌های مهم پوکت، معبد بزرگ بودای وات چالونگ است که با معماری شگفت‌آور و تزیینات چشم‌گیر، هزاران گردشگر را سالانه به خود جذب می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این جزیره زیبا و یا همچنین رزرو تور روی تور پوکت کلیک کنید.

 

ویژگی های تور ترکیبی پوکت سامویی

سامویی نیز یک گروه از جزایر استوایی در خلیج تایلند است که با مناظر طبیعی خیره‌کننده، جنگل‌های استوایی و سواحل زیبا مشهور و محبوب است. جزیره سامویی با جلب گردشگران تور ترکیبی پوکت سامویی به دلیل فعالیت‌های آبی متنوع همچون غواصی، ورزش‌های آبی به گردش ماجراجویانه شهرت دارد.
بومیان سامویی با فرهنگ خاص و روزهای جشنواره مذهبی متنوعی که توسط جمعیت محلی برگزار می‌شود، تجربه جالبی از زندگی محلی را برای گردشگران فراهم می‌کنند. به همین دلیل، تور ترکیبی پوکت سامویی یک ترکیب مناسب از زیبایی‌های طبیعی و فرهنگ محلی است که مسافران را به یک سفر فراموش‌نشدنی در قلب جنوب تایلند می‌برد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی تایلند

از جمله مهمترین موارد لازم جهت اخذ ویزای تایلند داشتن پاسپورت دارای حداقل 7 ماه اعتبار و تمکن مالی بالای 5 میلیون تومان است. موارد دیگری نیز وجود دارد که در ادامه اشاره می کنیم.

موارد مورد نیاز برای اخذ ویزا تایلند:

  1. دو قطعه عکس پرسنلی(پس زمینه سفید)
  2. فتوکپی تمام صفحات شناسنامه
  3. فتوکپی کارت ملی
  4. تمکن مالی بالای 5 میلیون
  5. پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  6. کارت واکسن انگلیسی کرونا(دو دوز)

نحوه رزرو تور ترکیبی پوکت سامویی

تور ترکیبی پوکت سامویی تایلند بعنوان یک گزینه گردشگری محبوب، مزایای زیادی برای مسافرانی دارد که دوست دارند با یک تیر چند نشان بزنند. چراکه تایلند به عنوان یک مقصد گردشگری چندوجهی شناخته می‌شود که از تاریخ غنی و فرهنگ متنوعی برخوردار است. با تور ترکیبی، شما می‌توانید از تنوع فرهنگی شهرهای بزرگ مانند بانکوک به همراه زیبایی‌های طبیعی جزایر زیبایی چون پوکت و سامویی لذت ببرید.
از شما که قصد خرید و تهیه بلیط هواپیما تایلند، رزرو تورها و یا آگاهی از نحوه برگزاری تور ترکیبی پوکت سامویی و یا دیگر تورهای داخلی و خارجی را دارید دعوت می کنیم با پشتیبانی ما در مجموعه سفرهای جدید تماس بگیرید. همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن تور ترکیبی پوکت سامویی با بهترین قیمت را به شما پیشنهاد و در صورت درخواست رزرو خواهند کرد.
در رابطه با قیمت تورهای تایلند باید این موضوع را مدنظر داشته باشید که قیمت، با توجه به سلایق شخصی و نوع خدماتی که انتخاب می کنید می تواند متفاوت باشد. ولی در عین حال مجموعه ما همواره در تلاش است که برای راحتی حال مسافران خود بهترین شرایط را مهیا کند. در همین راستا مجموعه سفرهای جدید، شرایط رزرو تور اقساطی تایلند و دیگر تورها را برای شما عزیزان امکان پذیر ساخته است. برای اطلاع از شرایط اقساط رزرو تور با ما تماس بگیرید.
اشتراک گذاری

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم