✔سفر به آغاز طبیعت با تور تایلند

تایلند کجاست و چگونه با تور تایلند به این کشور از مبدا ایران/تهران سفر کنیم؟ تایلند  ترکیبی از زیبایی و تمدن را در خود جا داده است، از این رو تور تایلند جزو انتخاب های گردشگران زیادی می باشد. این کشور دارای فرهنگ غنی و مناظر طبیعی وصف نشدنی می باشد که این مورد سبب شده بسیاری از هموطنان ایرانی این مقصد گردشگری را در برنامه سفر خود بگنجانند.

توجه داشته باشید که اگر اتباع ایرانی قصد تهیه و خرید بلیط هواپیما تایلند یا رزرو تور تایلند برای سفر به تایلند را دارند، نیازمند دریافت ویزا از این کشور هستند.

تور تایلند
تور تایلند

✔تور تایلند

وجود طبیعت زیبا و دلنشین، همچنین جزایر متعدد و سواحل زیبای کشور تایلند توانسته این کشور را به یکی از مقاصد محبوب میان ایرانیان تبدیل کند. بطوریکه هر ساله بسیاری از گردشگران ایرانی با تهیه و خرید بلیط هواپیما تایلند و یا رزرو تور تایلند این مقصد گردشگری جذاب را برای سفر خود انتخاب می کنند.

✔موقعیت مکانی تایلند

شما با رزرو تور تایلند و سفر به این کشور درخواهید یافت که تایلند کشوری در شبه جزیره هند و چین واقع در جنوب شرق آسیا می باشد. تایلند از شمال غربی و غرب با میانمار و از شمال شرقی و شرق با لائوس و از جنوب شرقی با کامبوج و از جنوب با مالزی دارای مرز مشترک است.

 

بهترین زمان سفر به تایلند

 

تور تایلند
تور تایلند

 

✔آب و هوای تایلند

تایلند به دلیل نزدیک بودنش به دریا از آب و هوای معتدلی برخوردار هست. بهترین فصل برای برگزاری انواع تور تایلند و یا سفر گردشگران به تایلند با خرید بلیط هواپیما تایلند معمولا، در ماه های نوامبر تا فوریه می باشد چرا که در این ماه ها تایلند بارندگی و همچنین گرمای کمتری را  تجربه میکند.

 

تور تایلند گروهی یا خرید بلیط هواپیما تایلند و سفر شخصی به آن؟ شما کدام یک را ترجیح می دهید؟ واضح است که با انتخاب تور تایلند بعنوان روش سفر به این مقصد گردشگری جهان هزینه کمتری نسبت به خرید بلیط هواپیما تایلند برای سفر بصورت شخصی خواهید پرداخت.

 

اگر قیمت تور تایلند برایتان اهمیت ویژه دارد می توانید از شرکت سفرهای جدید تور تایلند را با بهترین قیمت تهیه کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر در سرزمینی از زیبایی‌های بی‌پایان رقم بزنید. با رزرو تور تایلند یا خرید بلیط هواپیما تایلند از سفرهای جدید، به دنیایی از معجزه‌ها و شگفتی‌های شرقی پا خواهید گذاشت.

 

تور تایلند شامل بسیاری از جاذبه‌های توریستی و برجسته این کشور است. می توانید با خیالی آسوده از آرامش و صفای سواحل زیبای پاتایا و پوکت، تا بازارهای رنگارنگ بانکوک و آرامش معابد بودایی چیانگ مای، خاطره سازی کنید و لذت ببرید. همچنین، با توجه به ارتباطات و تجربه ما در صنعت گردشگری، شما در تور تایلند از خدماتی عالی بهره‌مند خواهید شد. 

 

✔غذاهای تایلند

غذاهای-تایلند
غذاهای تایلند

انتخاب تور تایلند و سفر به این مقصد گردشگری موجب می شود با غذاهای این کشور نیز آشنا شوید. تایلند دارای غذاهایی با چاشنی تند و معطر قوی است. غذاهای تایلند به چهار دسته تام (ظروف ابپز)، یام(سالاد تند)، تم(غذاهای زد) و گاینگ(ادویه کاری) تقسیم می شوند که از پخت و پز و رسپی های غذاهای چینی ناشی می شود.

 

✔ مهمترین مراکز خرید تایلند

 

مراکز-خرید-تایلند
مراکز-خرید-تایلند

 

در سفر تور تایلند مطمئنا یکی از مواردی که نمی شود از آن گذشت خرید و گشت و گذار در بهترین مراکز خرید تایلند آن است. یکی از مراکز خرید معروف تایلند میان گردشگران برای تهیه سوغات فروشگاه های خیابانی در سراسر شهر بانکوک می باشد که معروف ترین سوغات تایلند ظروف مخصوص، شیرینی خائو لام، ابریشم و کتان و مجسمه های بودا می باشد.

 

بهترین و معروف ترین مراکز خرید تایلند عبارتند از : سیام سنتر بانکوک , مرکز خرید سنترال امبسی بانکوک و ام بی کی بانکوت.

 

✔جاذبه های گردشگری بانکوک

 

مکان-های-دیدنی

 

جاذبه های گردشگری بانکوک به دلیل زیبایی که دارد سالانه میلیون ها گردشگر را چه از طریق فروش بلیط هواپیما تایلند و چه تور تایلند به خود جذب می کند که عبارتند از شهربازی دریم ورد، معبد وات فو یا بودای خوابیده، سافاری و دنیای حیات وحش، باغ وحش دوزیت، مزرعه تمساح، بازار شناور دامنون سادوآک، بازار شبانه پات پونگ و مجسمه بودای زمردین.

 

*1-شهربازی دریم ورد    :62หมู่ที่ 1 ถนน รังสิต – องครักษ์ Bueng Yitho, Thanyaburi District, Pathum Thani 12130،

 

شهربازی-دریم-ورد تایلند

 

*2-معبد وات فو بانکوک        : 2Sanam Chai Rd, Phra Borom Maha Ratchawang, Phra Nakhon, Bangkok 10200

 

معبد وات فو بانکوک تایلند

 

*3-بازار شناور دامنون سادوآک       :            Damnoun Saduak, Ratchaiburi, Damnoen Saduak 70130, Thailand

 

بازار-شناور-دامنون-سادوآک

 

✔تور های لحظه اخری تایلند

تایلند دارای تور های مختلف به لحاظ هتل ها و قیمت های متنوع است. شما می توانید با مشاهده و مقایسه هتل ها درنهایت با توجه به شرایط و سلیقه تان تور تایلند دلخواهتان را انتخاب نمایید. برای کاهش هزینه های مسافرت  تور و هتل های با ستاره کمتر را انتخاب کنید یا از تور های لحظه آخری تایلند استفاده نمایید.

 

توجه داشته باشید که در ماه هایی که گردشگران بسیاری از تهران و دیگر شهرستان ها به این کشور سفر می کنند امکان تهیه تور لحظه آخری تایلند بسیار سخت تر می شود.

 

✔ قیمت هتل های تایلند

 

هتل-ها

یکی از نکات مهم به هنگام رزرو تور تایلند نوع هتل تور می باشد. تایلند دارای هتل های گوناگون و مختلف هست. از هتل های لوکس پنج ستاره با امکانات رفاهی متنوع گرفته تا مسافرخانه های با قیمت کمتر در این کشور وجود دارد.

 

اگر هزینه و قیمت رزرو هتل تایلند پس از درنظر گرفتن قیمت تور تایلند و یا همچنین قیمت خرید بلیط هواپیما تایلند برایتان مهم است، برای کاهش آن می توانید از هتل های با ستاره کمتر یا مسافر خانه ها استفاده کنید.

 

✔معرفی و آدرس هتل های معروف تایلند

 

*هتل های پنج ستاره :

*1-هتل سیکس سنسز یاو نوی           :        56, 4J9C+GWR, Ko Yao Noi, Ko Yao District, Phang-nga 82160, Thailand

هتل-سیکس-سنسز-یاو-نوی  تایلند

 

*2-هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک       :        1055 Si Lom, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

هتل-لبوا-ات-استیت-تاور-بانکوک

 

*3-هتل رایاوادی ریزورت، ساحل ریلای  :        214 Ao Nang, อำเภอ เมือง Krabi 81000, Thailand

 

هتل-رایاوادی-ریزورت،-ساحل-ریلای

 

*4-هتل ماندارین اورینتال بانکوک         :        48 Oriental Ave, Khwaeng Bang Rak, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

هتل-ماندارین-اورینتال-بانکوک

 

*5-هتل بانیان تری سامویی              :        99, Maret, Surat Thani 84310, Thailand

 

هتل-بانیان-تری-سامویی 

 

✔سوالات متداول

1.بهترین زمان برای سفر به تایلند چه موقعی می باشد؟

ماه های ژانویه تا مارس و ماه های نوامبر و دسامبر از نظر آب و هوایی بهترین زمان رزرو تور تایلند برای سفر به تایلند می باشد.توجه داشته باشید در این ماه ها گردشگران بسیاری به تایلند می روند و قیمت تور های تایلند افزایش می یابد.

 

درنتیجه اگر میزان هزینه در خرید تور تایلند و یا خرید بلیط هواپیما تایلند برایتان اهمیت بسیار دارد، حدالامکان برای کم کردن هزینه ها در این ماه ها به این کشور سفر نکنید.

 

2.مدت زمان پرواز بین تهران و تایلند چقدر است؟

از فرودگاه امام خمینی تهران تا فرودگاه شهر بانکوک حدود 7 ساعت و نیم در پرواز هستید و تمام پروازها در ابتدا به شهر بانکوک می روند و سپس با ترانسفر بین شهری می توانید به شهر های دیگر تایلند بروید.

 

3.مدت زمان اقامت تورهای تایلند چقدر می باشد؟

مدت زمان اقامت تور های تایلند سفرهای جدید متفاوت است و پر متقاضی ترین آنها تور های 7 شب و 8 روز می باشد که امکان افزایش مدت زمان تور ها با افزایش قیمت می باشد.

 

4.آیا سفر به تایلند نیازمند اخذ ویزا است؟

بله، گردشگران ایرانی برای سفر به تایلند نیازمند ویزا می باشند.

شرایط اخذ ویزا به شرح زیر می باشد:

1-یک قطعه عکس 4×6

2-اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار از تاریخ سفر

3-کپی شناسنامه و کارت ملی

4-پرینت از حساب بانکی با مهر بانکآ

 

اگر آرزوی تجربه‌ی بی‌نظیر سفر به تایلند را دارید، همین حالا این آرزو را به واقعیت تبدیل کنید و بلیط هواپیما تایلند خود را از شرکت سفرهای جدید تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که، زندگی بهترین لحظاتش را با سفرهای فوق‌العاده به ذهن می‌سپارد و ما آماده به اشتراک گذاشتن این لحظات استثنایی با شما هستیم.

با ما تماس بگیرید و تور تایلند خود را رزرو کنید. جهانی از زیبایی‌ها و تجربیات منحصربه‌فرد منتظر شماست.

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم