هتل داریوش کیش

موقعیت هتل : واقع در میدان داریوش   

آپشن ها : دسترسی راحت به ساحل

فاصله تا اسکله تفریحی : 2.4 کیلومتر – 28 دقیقه پیاده روی 

استخر : دارد 

رنج قیمت : از 3.400.000 تا 14.300.000

داریوش
هتل
5/5
فهرست مطالب

✔ درباره ی هتل : 

هتل داریوش کیش، یکی از بهترین هتل های کیش و معروف ترین هتل های ایران است. هتل پنج ستاره داریوش با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید، در شمال شرق این جزیره قرار دارد. به همین دلیل این هتل به خودی خود، یکی از جاذبه های توریستی جزیره کیش به حساب می آید. همچنین دیگر جاهای دیدنی کیش هم از این هتل به راحتی قابل دسترسی است. این هتل، یکی از مدرن ترین و مجهز ترین هتل های کیش است. چشم انداز زیبای هتل هم از دیگر مزایای آن است. سواحل خلیج فارس به راحتی از داخل این هتل قابل مشاهده است. اقامت هتل داریوش کیش می تواند خاطره ای به یاد ماندنی و متفاوت برای میهمانان باشد. هتل داریوش کیش، امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی دارد که لحظاتی مفرح را برای میهمانانش فراهم می کند. مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی و زمین های ورزشی، تنها بخشی از امکانات آن است.

 

✔ مشخصات عمومی ساختمان و واحدها :

هتل داریوش دارای 3 طبقه  با واحدهای اقامتی به صورت 190 اتاق ، تنوع واحدها به صورت : اتاق دو تخته استاندارد رو به باغ، اتاق دو تخته لوکس رو به باغ، سوئیت دو نفره استودیو لوکس رو به باغ، اتاق دو تخته لوکس رو به دریا، سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به باغ، سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به دریا، سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به باغ، سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا، کابانا دو نفره رو به دریا در محوطه باغ، کابانا دو نفره حمام سانروف در محوطه باغ، کابانا دو نفره در محوطه باغ، هرکدام از واحدها مجهز به امکانات اقامتی و خدمات رفاهی مناسب مانند : یخچال ، دراور ، صبحانه ، مبلمان ، آباژور ، چای ساز ، میزتحریر ، رخت آویز ، صندوق امانات ، کمدلباس ، تلویزیون ، تلفن ( آزاد-داخلی ) ، شبکه پخش فیلم ، سیستم اعلام و اطفا حریق ، مینی بار با هزینه ، سیستم سرمایش و گرمایش  ، سرویس بهداشتی فرنگی ، حمام ، دمپایی ، روم سرویس ، لوازم بهداشتی و سشوار ، اینترنت رایگان و سیستم تهویه مطبوع هوا هستند .

✔ امکانات و خدمات :

هتل داریوش دارای کافی شاپ ها و رستوران های مختلف می باشد.
رستوران آپادانا

این سالن در قسمت مرکزی طبقه همکف هتل بزرگ داریوش واقع شده است. در این سالن فضای بسیار بزرگی برگرفته از طراحی مجلل بنا شده است ، نوع چینش، معماری و رنگ بندی های به کار رفته در این سالن به نحوی طرح ریزی شده تا قادر باشیم بهترین خدمات و تاثیر گذاری محیط را ارائه دهیم.
رستوران پاسارگاد

این سالن در انتهای راهروی طبقه همکف هتل داریوش واقع شده است دیواره های این رستوران با طراحی برگرفته از تخت جمشید به زیبایی ساخته شده است. در این رستوران که از ساعت 13 الی 24 آماده خدمت به مهمانان گرامی می باشد، انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی سرو می گردد.

کافی شاپ لابی

دیدارهای شما را دوستانه تر می کنیم و به گفتگو های شغلی و خانوادگی شما صمیمتی چند باره می بخشیم . ملاقات های شما با نوشیدنی های سرد و گرم و پذیرایی شایسته واقع در کافی شاپ لابی هتل بزرگ داریوش، رنگ و طعم دیگری می گیرد.

کافه شاپ استخر

تجربه ناب یک تفریح دلنشین در کافی شاپ ساحلی هتل بزرگ داریوش واقع در کنار استخر زیبای ساخته شده در محوطه در کنار طراوت دل نشین ساحل و خنکای نسیمی دل چسپ بر خواسته از آب با ارائه انواع نوشیدنی های خوش طعم و گوارا پذیرای مهمانان عزیز خواهیم بود.

کافه لانج

عصرانه خوری هتل بزرگ داریوش در کافه لانج سرو می گردد. این کافه شامل بهترین غذاهای سنتی، ایرانی، فرنگی و فست فود است، در طبقه همکف هتل قرار دارد و برای مهمانانی که اتاق ها و سوییت های لوکس را رزرو کرده اند، از ساعت 18 الی 21 سرویس رایگان ارائه می دهد.

پارکینگ روباز در محوطه هتل ، دستگاه های فکس ، فتوکپی و پرینتر ، آرایشگاه ( زنانه-مردانه ) ، کتابخانه ، اتاق چمدان ، صندوق امانات ، خودپرداز ، نمازخانه ، کافی نت ، زمین تنیس، سیستم تهویه مطبوع هوا ، دستگاه واکس کفش ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی ، سالن بیلیارد، سالن ورزشی ، جکوزی ، سیستم اعلام حریق ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات ، اتاق تلفن ( اپراتور ) ، آسانسور ، تاکسی سرویس ، خدمات معلولین ، خدمات باربری ، خدمات بیدار باش و خدمات خانه داری از امکانات  خدماتی است که هتل داریوش برای رفاه مهمانان مجموعه خود در نظر گرفته است .  

✔ دسترسی هتل :

از هتل بزرگ ارم با طی فاصله زمانی 8-10 دقیقه با خودرو می توانید به فرودگاه بین المللی کیش که در 7.6 کیلومتری هتل است ، برسید . 

از هتل داریوش  به پارک هنگام ، شهربازی هایلند ، ریزورت و شهربازی کیش ، بازار پردیس 1 و 2   ، مرکز خرید میکا ، پلاژ ساحلی آقایان ، مرکز خرید سارینا ، برج ایفل کیش ، بازار پارسیس و مرکز خرید پانیذ ، که در فاصله کمی از این مجموعه قرار گرفته اند ، دسترسی راحت دارید . 

تماشای غروب زیبا و چشم نواز خورشید در ساحل کشتی یونانی که در غربی ترین نقطه جزیره است را فراموش نکنید ، از هتل ارم تا این مکان 16.5 کیلومتر فاصله است که با 18 دقیقه رانندگی می توانید به آنجا برسید .

بد نیست که سری به سافاری که در 9.7 کیلومتری هتل قرار گرفته بزنید تا هیجان سفر خود را دو چندان کنید ، با 12 دقیقه رانندگی می توانید به پارس سافاری کیش برسید . 

مرکز خرید و بولینگ مریم 2.2 کیلومتر / 5 دقیقه با خودرو ، بازار ونوس 2.6 کیلومتر / 5 دقیقه با خودرو ، مرکز خرید مروارید 2.4 کیلومتر / 5 دقیقه با خودرو ، مرکز خرید دامون 8.0 کیلومتر / 9 دقیقه با خودرو ، شهر زیر زمینی کاریز 8.9 کیلومتر / 10 دقیقه با خودرو ، شهر قدیمی حریره 8.3 کیلومتر/ 12 دقیقه با خودرو ، پلاژ بانوان 4.2 کیلومتر / 5 دقیقه با خودرو ، ساحل مرجان ، 2.5 کیلومتر / 5 دقیقه با خودرو ، اسکله بزرگ تفریحی 2.4 کیلومتر / 5 دقیقه با خودرو ، باغ پرندگان ، آکواریوم و پارک دلفین کیش 3.0 کیلومتر / 10 دقیقه با خودرو و مجتمع توریستی و پارک برفی پنگوئن 2.7 کیلومتر / 5 دقیقه با خودرو ، فاصله دیگر اماکن و مراکز مهم جزیره کیش از هتل داریوش می باشد . 

✔ خدمات و سرویس های ویژه :

برای سرگرمی و تفریح مهمانان مجموعه اقامتی داریوش ، کلوپ ورزشی و تفریحی همچون : فضای سبز ، زمین تنیس ، زمین ورزشی ، سالن بدنسازی ،  پینت بال ، سالن بیلیارد ، پارک کودک و مجموعه آبی شامل : سونا خشک و بخار ، جکوزی و استخر را فراهم کرده است . 

با رزرو هتل ارم از تسهیلاتی  همچون : ترانسفر استقبال رایگان ، خدمات پزشکی ، کرایه خودرو ( بدون راننده ) ، فروشگاه و مرکز خرید ، آتلیه ، خدمات تور و خدمات تهیه بلیط بهره مند خواهید شد .  

 

نزدیکی به حرم 100%
نزدیکی به مراکز خرید 87%
نزدیکی به مراکز تفریحی 40%

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم