لیست تور های دبی

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
پیشنهاد ویژه سفرهای جدید

تور دبی

4 روز

بهمن ماه

23.000.000تومان

تور دبی

7 روز

بهمن ماه

28.300.000 تومان

تور ترکیه لاکچری
پیشنهاد ویژه
آذر ماه
4 روز
قشم ایر
9,300,000 تومان
ممکن است به این تور ها نیز علاقه‌مند باشید

دبی پربازدیدترین شهر در امارات متحده عربی است. این شهر مشهور بلندترین ساختمان جهان برج خلیفه را در خود جای داده است. شهر دبی به لوکس بودن، سرگرمی های متنوع و معماری مدرن در جهان شناخته شده و به یک مقصد تعطیلات محبوب تبدیل شده است.

 

خرید و رزرو تور دبی از مشهد
خرید و رزرو تور دبی از مشهد

برخی دبی را لاس وگاس خاورمیانه می دانند. با هتل های لوکس، سرگرمی های شبانه روز و خریدهای لاکچری. بله، دبی ممکن است زمین بازی افراد ثروتمند و مشهور باشد، اما می توان با بودجه کم هم از آن بازدید کرد.

قیمت بلیط هواپیما مشهد به دبی چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت بلیط مشهد به دبی، بهترین راه این است که به وبسایت‌ سفرهای جدید بخش رزرو بلیط هواپیما مراجعه کنید. در وبسایت‌ سفرهای جدید می‌توانید جزئیات پروازها، تاریخ‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و قیمت‌های فعلی را به راحتی بررسی کنید. همچنین می‌توانید با تیم حرفه ای ما تماس تلفنی برقرار کرده تا شما را برای دریافت بهترین قیمت بلیط هواپیما مورد نظرتان راهنمایی کنند.

توجه داشته باشید ممکن است قیمت بلیط‌های هواپیما متغیر باشد و به عوامل مختلفی همچون تاریخ سفر، تعداد مسافر، زمان رزرو و شرکت هواپیمایی بستگی داشته باشد. بنابراین، بهتر است قبل از رزرو بلیت، قیمت‌ها را مقایسه کنید و سپس با توجه به نیازهای خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در نهایت پیشنهاد می کنیم برای اطلاع دقیق از قیمت بلیط هواپیما مشهد به دبی یا همچنین اطلاع از قیمت و خدمات تور دبی از مشهد با ما تماس بگیرید.

 

قیمت تور دبی از مشهد ۱۴۰۲

قیمت تور دبی از مشهد در سایت سفرهای جدید در دسترس شما مسافران گرامی می باشد. اگر موارد دیگری ذهنتان را در رابطه با خرید تور دبی از مشهد مشغول کرده است پیشنهاد می کنیم با مشاوران تور ما در آژانس سفرهای جدید تماس بگیرید همکاران ما بطور کامل شما را راهنمایی کرده و در فرآیند خرید تور دبی ارزان قیمت همراهی تان خواهند کرد.

تور دبی از مشهد یکی از مقاصد محبوب و پرطرفدار برای افراد علاقه مند به سفرهای تفریحی و خرید در خاورمیانه است. این تور شامل پکیج‌های تفریحی و گردشگری جذابی است که به گردشگران امکان می‌دهد از زیبایی‌ها و تجربه‌های بین‌المللی جذاب دبی لذت ببرند.

با رزرو تور دبی از مشهد لحظه آخری، توریست‌ها می توانند با هزینه کمتر به شهر پرجاذبه دبی سفر ‌کنند. این شهر با برج خلیفه(بلندترین برج جهانجزیره نخل، دبی مول، صحرای دبی و سایر جاذبه‌های معروف در سرتاسر دنیا شهرت دارد.

توریست‌ها می‌توانند از بازدید از این مکان‌ها و شرکت در تجربیات متنوعی مانند سفرهای چرخشی در برج خلیفه، بازدید از ساحل جمیرا، خرید در بازارهای محلی و لذت بردن از فعالیت‌های تفریحی و ورزشی در صحرا لذت ببرند.

تور دبی از مشهد لحظه آخری
تور دبی از مشهد لحظه آخری

تور دبی از مشهد 1402

با توجه به تمام امکانات مدرن، خدمات رفاهی و راحتی برای توریست‌ها برگزار می‌شود. هتل‌ها، رستوران‌های بین‌المللی، فروشگاه‌های معروف و مراکز خرید از جمله خدماتی هستند که در این تورها ارائه می‌شوند. همچنین، تورهای دیدنی و تجربیات فرهنگی محلی نیز برای توریست‌ها در دسترس هستند.

با خرید تور دبی از مشهد، شما می توانید بهترین لحظات خود را در این شهر متنوع و پرجاذبه تجربه کنید و خاطراتی بی‌نظیر را به یادگار ثبت کنید.

سفر ارزان به دبی

درست است که دبی همواره به عنوان یکی از مقاصد لوکس جهان شناخته می‌شود، اما این موضوع نمی تواند دلیلی بر این باشد که افراد نتوانند سفر ارزان به دبی داشته باشند. در واقع، برای کاهش هزینه‌ها و سفر ارزان به دبی راه‌های زیادی وجود دارد که علاوه بر سادگی، بسیار مؤثر هستند.

ارزانترین زمان سفر به دبی

یکی از راه‌های کاهش هزینه‌ها، برنامه‌ریزی مسافرت در فصل‌های کم‌ گردشگر داخلی و خارجی است. در فصل‌های پاییز و بهار، تعداد گردشگران کمتر بوده و ارزانترین زمان سفر به دبی محسوب می شود. قیمت‌ هتل‌ها و بلیت‌های هواپیما در این زمان ها کاهش می‌یابد. درنتیجه این امکان را به شما می‌دهد تا با هزینه کمتری به دبی سفر کنید.

قیمت رزرو هتل دبی ارزان

دقت بالا به هنگام انتخاب هتل‌ها و مکان اقامت می‌تواند به شما در کاهش هزینه های سفر به دبی کمک کند. سعی کنید به جای اقامت در هتل‌های لوکس و گران قیمت، به هتل‌ها و مهمانسراهای ارزان‌تر و محلی روی بیاورید. علاوه بر این، رزرو هتل و بلیت هواپیما را به صورت آنلاین و با استفاده از سایت‌ها انجام دهید؛ زیرا این روش معمولاً به شما امکان می‌دهد تخفیف‌های ویژه و پیشنهادهای ارزان‌تر را دریافت کنید.

هزینه حمل و نقل عمومی در دبی

استفاده از حمل و نقل عمومی موجود در دبی، مثل اتوبوس‌ها و مترو، نیز می‌تواند هزینه‌های سفر را به شدت کاهش دهد. این روش ساده و اقتصادی، به شما امکان می‌دهد به راحتی در سطح شهر دبی جا به جا شوید و از دیدن جاذبه‌های مختلف لذت ببرید.

خرید تور دبی ارزان قیمت
خرید تور دبی ارزان قیمت

خرید تور دبی ارزان قیمت

اگر با وجود مواردی که ذکر شد هنوز به دنبال راه میانبری برای سفر ارزان به دبی هستید، خرید تور با قیمت مناسب همان راه میانبر شماست. خرید تور دبی از مشهد با قیمت مناسب، می تواند همزمان از هزینه‌های اقامت و رفت‌وآمد شما بکاهد.

خرید تور دبی ارزان قیمت، به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه، به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های سفر به دبی را به حداقل برسانید. علاوه بر این، تور اقساطی دبی نیز گزینه دیگریست که به کاهش هزینه‌های سفر به دبی کمک می‌کند.

تور دبی از مشهد قسطی

برای خرید تور دبی از مشهد با قیمت مناسب و ارزان، می‌توانید به صفحه تورهای دبی در وبسایت سفرهای جدید مراجعه کنید. در سفرهای جدید، شما امکان این را دارید که به راحتی قیمت‌ها و پیشنهادهای آژانس‌های مختلف را بررسی کنید و تنها با چند کلیک سفری ارزان یا قسطی را رزرو کنید. این طرح‌ها از طریق پرداخت اقساط ماهیانه، به شما امکان می‌دهند هزینه‌های سفر را به صورت اقساطی و در طول دوره زمانی مشخص پرداخت کنید.

برای رزرو تور دبی از مشهد قسطی و اطلاع از میزان و نحوه پرداخت اقساط با ما در سفرهای جدید تماس بگیرید.

تور دبی لحظه آخری

خرید تور دبی از مشهد باعث تجربه‌ای بی‌نظیر و با کیفیت در این شهر پرجاذبه را برایتان رقم می زند، در عین حال که سعی دارید هزینه‌های خود را به حداقل برسانید، با انتخاب تور دبی از مشهد لحظه آخری و رزور آنلاین آن کاهش هزینه های سفر به دبی را به حداکثر برسانید و به راحتی و با اطمینان سفری باورنکردنی را به دبی تجربه کنید.

تور دبی از مشهد قسطی
تور دبی از مشهد قسطی

درنهایت زمان رزرو تور دبی از مشهد توجه داشته باشید برنامه‌ریزی دقیق و قبلی می‌تواند در کاهش هزینه‌های سفر به دبی بسیار مؤثر باشد. برنامه‌ریزی مسیر دقیق، انتخاب مناسب رستوران‌ها و فعالیت‌ها، و اطلاع از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه می‌تواند به شما کمک کند تا یک سفر ارزان و لذت‌بخش به دبی داشته باشید.

برای اطلاع دقیق قیمت و خرید تور دبی لحظه آخری با تیم حرفه ای شرکت مسافرتی و گردشگری سفرهای جدید تماس بگیرید.

سوالات متداول دبی

مدت زمان پرواز مشهد به دبی چند ساعت است؟

سریعترین زمان پرواز مستقیم از مبدأ شهر مشهد به مقصد شهر دبی 2 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد. لطفا توجه کنید که ساعت پرواز ممکن است به دلیل شرایط آب و هوا و مسیر پرواز متغیر باشد.

اختلاف ساعت ایران و دبی چقدر است؟

قبل از اینکه به دوستتان در دبی زنگ بزنید، حتماً باید تفاوت زمانی بین ایران و دبی رو در نظر بگیرید. دبی از ایران حدوداً 601 کیلومتر فاصله داره و نیم ساعت تفاوت زمانی با ایران دارد. به عبارتی، ساعت دبی نیم ساعت جلوتر از ساعت ایران هست.

بهترین سواحل دبی کجاست؟

در سفر تور دبی از مشهد باید این را بدانید که هیچ کمبودی در سواحل دبی وجود ندارد و بازدید از اکثر آنها رایگان است. با این حال، برخی از کلوپ های ساحلی خصوصی وجود دارد که می توانید برای ورود به آن هزینه پرداخت کنید و برخی ارزش هزینه کردن را دارند.

لامر La Mer

لامر بدون شک یکی از بهترین محله های ساحلی دبی است، مخصوصا برای خانواده ها. غذاخوری، خرید، پارک بازی بادی، سینما و پارک آبی وجود دارد. در سفر تور دبی از مشهد می توانید به این ساحل جذاب سری بزنید و واقعاً نیازی به رفتن به جای دیگری در روز نیست!

ساحل بادبادک Kite Beach

قبلاً ساحل بادبادک یک جواهر پنهان در بین مهاجران بود، اما اکنون مکانی بسیار محبوب و شناخته شده برای بازدید است، با امکانات فوق العاده کنار ساحل، از جمله وای فای رایگان و کامیون های غذا. این ساحل ورزش های آبی مختلفی را برای شما ارائه می دهد که می توانید آن ها را امتحان کنید، از جمله بادبادک سواری که نام آن را به ساحل داده است!

مناظر فوق العاده ای از برج العرب و یک مسیر دویدن در کنار ساحل وجود دارد، اگر به هنگام تعطیلات و سفر تور دبی از مشهد دوست دارید برنامه تناسب اندام شما بهم نخورد می توانید این ساحل را برای دویدن و پیاده روی انتخاب کنید.

بلندترین برج دبی کدام است؟

برج خلیفه نه تنها بلندترین برج در دبی بلکه در جهان است که در ارتفاع چشمگیر 828 متر (2717 فوت) قرار دارد.

چه خودروهایی به عنوان خودروی پلیس در دبی استفاده می شوند؟

برخی از لوکس ترین خودروهای پلیس دبی شامل سوپراسپرت هایی مانند فراری اف اف، لامبورگینی آونتادور، بنتلی کانتیننتال GT و استون مارتین وان-77 است. مشاهده خودروها از ناوگان در حال رشد و چشمگیر برای بسیاری از گردشگران ماشین دوست به یک کار محبوب در دبی تبدیل شده است.

اشتراک گذاری

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم