لیست تور های آنتالیا

عنوان تور
اقامت
تاریخ رفت
حمل نقل
قیمت
پیشنهاد ویژه سفرهای جدید

تور آنتالیا

7 روز

بهمن ماه

10.990.000 تومان

تور آنتالیا نوروزی

6 روز

فروردین ماه

29.900.000تومان

ترکیبی استانبول آنتالیا ویژه نوروز

7 روز

فروردین ماه

56.800.000تومان

تور ترکیه ارزان

4 روز

آذر ماه

9,300,000 تومان

تور آنتالیا
پیشنهاد ویژه
دی ماه
7 روز
پگاسوس
10.990.000 تومان
تور آنتالیا
پیشنهاد ویژه
نوروزی
7 روز
پگاسوس
29.900.000 تومان
آنتالیا استانبول ویژه نوروز
پیشنهاد ویژه
فروردین ماه
7 روز
پگاسوس
56.800.000 تومان
تور آنتالیا لحظه آخری
پیشنهاد ویژه
دی ماه
5 روز
پگاسوس
10.500.000تومان
ممکن است به این تور ها نیز علاقه‌مند باشید
تور آنتالیا از تهران یکی از محبوب ترین تورها بعد از تور استانبول در بین گردشگران ایرانی محسوب می شود. آنتالیا سریع ترین شهر در حال رشد ترکیه است، یکی از آن مکان هایی که به نظر می رسد همه چیز دارد. مکانی مناسب برای خانواده در خط ساحلی مدیترانه ترکیه، هزاران سال تاریخ را در قالب یک شهر قدیمی شگفت انگیز، ویرانه های تاریخی مجاور و منظره ای خیره کننده به نمایش می گذارد. حتماً از آبشار دودن و کوه تاهتالی برای مسیرهای پیاده‌روی عالی و مناظر خیره‌کننده‌شان دیدن کنید.
 
تور آنتالیا از تهران
تور آنتالیا از تهران
 
جدای از سواحل شن سفید عالی و آب های فیروزه ای شفاف، مناطق استوایی زیر آب یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا است. به هنگام سفر تور آنتالیا از تهران اگر ساختمان‌های قدیمی و حومه شهر مورد علاقه شما نیستند، شاید شن‌های طلایی ساحل لارا و زندگی شبانه پر جنب و جوش اطراف آن بیشتر مورد پسندتان باشد.
 
همچنین در تور آنتالیا از تهران می‌توانید به مراکز خرید و بازارهای آنتالیا سری بزنید و از کالاهای دست ساز گرفته تا سوغاتی و تنقلات خیابانی را در این شهر خریداری کنید. آنتالیا با آب و هوای منحصر بفرد و مناظر عالی که دارد، مطمئنا بعد از تجربه سفر تور آنتالیا از تهران، ارزش توجه جدی را در برنامه‌ریزی استراحت بعدی خود در این ساحل مدیترانه را خواهد داشت.
 
سواحل خیره کننده و ماجراجویی در فضای باز، همراه با مجموعه ای چشمگیر از جاذبه های تاریخی آنتالیا موجب شده که تور آنتالیا از تهران به یک برنامه گردشگری محبوب بین ایرانی ها به خصوص زوج های جوان تبدیل شود. با تابستان‌های گرم و آفتابی و زمستان‌های معتدل، این شهر ترکیه یک استراحتگاه عالی در تمام طول سال است، بنابراین هرگز زمان بدی برای بازدید از این شهر جذاب در ساحل خیره‌کننده فیروزه‌ای ترکیه وجود ندارد.
 
 

آنتالیا کجاست؟

شهر آنتالیا یک استان و شهرداری کلان شهر ترکیه است. این شهر در سواحل مدیترانه در جنوب غربی ترکیه، بین کوه های توروس و دریای مدیترانه واقع شده است. آنتالیا بزرگترین تفرجگاه دریایی بین المللی ترکیه است که از شرق با سرزمین پامفیلیا باستان و از غرب به لیکیا متصل است. آنتالیا دارای خط ساحلی به طول 657 کیلومتر (408 مایل) است و 1344000 نفر جمعیت دارد.
 
آنتالیا به عنوان یک بندر دریایی در قرن دوم پیش از میلاد توسط آتالوس دوم فیلادلفوس، پادشاه پرگاموم تأسیس شد. «دروازه هادریان»، یک درگاه مرمرین از سه طاق یکسان، برای بزرگداشت دیدار امپراتور هادریان در سال 130 پس از میلاد ساخته شد.
 
در طول قرون وسطی، این شهر یک دژ بیزانسی و یک نقطه مهم برای نیروهایی بود که در طول جنگ های صلیبی به فلسطین می رفتند. در سال 1207 توسط حاکم سلجوقی ترکیه، کی خسرو تصرف شد و به زودی به مهم ترین شهر و بندر منطقه تبدیل شد.
 

جاهای دیدنی آنتالیا

قبل از سفر تور آنتالیا از تهران بهتر است کمی با این شهر ساحلی مدیترانه‌ای و جاهای دیدنی آنتالیا آشنا شوید. آنتالیا این شهر مسحور کننده ترکیه، آب‌های آبی شفاف را با یک شهر قدیمی تاریخی و گنجینه‌های دوران رومی به زیبایی تمام ترکیب کرده است.
 
تور اقساطی آنتالیا از تهران
تور اقساطی آنتالیا از تهران
 

ازجمله جاذبه های گردشگری آنتالیا:

  • کارتینگ لارا
  • آفرود در انتالیا
  • پارک آبی آکوالند
  • پارک و بوستان ددمان آنتالیا
  • زمین بازی گلف در کمر
  • تماشای غروب و طلوع خورشید در اسکله قدیمی آنتالیا
  • کشتی های تفریحی آنتالیا و دودن
  • سایت های غواصی آنتالیا
  • پارک ملی کوپرولو کانیون
  • آکواریوم آنتالیا در لارا با تونل های شیشه ای
  • پارک آبی لند آف لجندز ، بزرگ ترین پارک آبی اروپا
  • پلاژها و تفریحات آبی در سوالح کنیالتی، لارا، پاترا، کمر، چیرالی، فاسلیس، آلانیا و سیده
 

بهترین و ارزانترین زمان سفر به آنتالیا

بهترین و ارزانترین زمان سفر به آنتالیا به عوامل مختلفی مانند فصل سفر، میزان تقاضا و عرضه بلیط‌های هواپیما، تعطیلات محلی و رویدادهای خاص بستگی دارد. برای بررسی قیمت بلیط هواپیما و هتل‌های لوکس و ارزان آنتالیا با ما تماس بگیرید.(کافیه فرم رو در صفحه اصلی سایت قسمت منو اصلی پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند).
 
 
برخی از ارزانترین فصول سفر به آنتالیاعبارتند از:
 

تور آنتالیا پاییز ۱۴۰۲

 
1. فصل پاییز (سپتامبر تا نوامبر): در این فصل، هوا در آنتالیا معتدل و خنک است و تعداد گردشگران کمتر از فصل تابستان است. این می‌تواند به شما کمک کند تا بلیط‌های هواپیما و اقامت در هتل‌ها را با قیمت مناسب‌تری برای سفرتان به آنتالیا پیدا کنید. همچنین در این زمانها تور آنتالیا از تهران نیز با قیمت مناسب تری ارائه می شود. پس اگر هزینه های سفر برایتان اهمیت دارد می توانید تور آنتالیا پاییز ۱۴۰۲ را رزرو کرده تا از هزینه های سفر شخصی به آنتالیا جلوگیری کنید.
 

تور آنتالیا زمستان۱۴۰۲

2. زمستان و اوایل فصل بهار(آوریل و مه): در فصل زمستان آب و هوا در آنتالیا سرد و در اوایل بهار خنک و خوشایند است درنتیجه گردشگران کمتری نسبت به فصل تابستان دارد. قیمت بلیط‌های هواپیما و هتل‌ها در این فصل ها نیز معمولاً کمی پایین‌تر است.
 

قیمت تور آنتالیا از تهران

قیمت تور آنتالیا از تهران به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع ترجیهات و سلیقه شما مشخص می کند که چه نوع خدمات و چه سطح کیفیتی از سفر تور آنتالیا از تهران را در نظر دارید. اگر می خواهید خدمات باکیفیت اما با قیمت مناسب از تور آنتالیا از تهران دریافت کنید بهتر است رزرو تور را به فصل هایی موکول کنید که گردشگران کمتری به این شهر توریستی ترکیه سفر می کنند.
 
تور آنتالیا پاییز و زمستان ۱۴۰۲
تور آنتالیا پاییز و زمستان۱۴۰۲
 
برای اطلاع از قیمت دقیق تورها هم می توانید بصورت آنلاین در سایت سفرهای جدید قسمت تورهای خارجی به جستجو بپردازید. همچنین مکی توانید با تیم حرفه ای سفرهای جدید تماس تلفنی برقرار کرده و جهت رزرو بهترین تور آنتالیا از تهران مشاوره بگیرید.
 

تور اقساطی آنتالیا از تهران

قبل از رزرو تور و سفر به آنتالیا، بهتر است قیمت‌ها را در تاریخ مورد نظرتان در وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های رزرو بلیط هواپیما و هتل‌ها بررسی کنید. همچنین، می‌توانید با همکاران ما در آژانس‌ مسافرتی و گردشگری سفرهای جدید تماس بگیرید، تا به کمک مشاوران ما بهترین زمان سفر و قیمت‌های مناسب تور اقساطی آنتالیا از تهران همچنین هزینه رزرو هتل های آنتالیا را بررسی و انتخاب کنید.
 

برخی هتل های لوکس آنتالیا

  • هتل 5 ستاره کریستال واترورد ریزورت اند اسپا
  • هتل 5 ستاره سلکتیوم لاکچری ریزورت
  • هتل 5 ستاره زافیرا دلوکس ریزورت و اسپا
  • هتل 5 ستاره آستریا کرملین پالاس
  • هتل 5 ستاره دایما بیز ریزورت
  • هتل 4 ستاره الدار گاردن ریزورت
  • هتل 4 ستاره جندر
 

آنتالیا چند فرودگاه دارد؟

آنتالیا دارای دو فرودگاه است. یکی در آنتالیا و دیگری در حومه آن قرار دارد. نام فرودگاهی که در آنتالیا قرار دارد بنام خود شهر یعنی آنتالیا نام گرفته و فرودگاهی که در حومه قرار دارد به نام فرودگاه اسپارتا شناخته می شود. در اینجا یک مسئله وجود دارد آنهم اینکه پرواز های ایرلاین های ایران مجوز نشستن در فرودگاه آنتالیا را ندارند.

 
بنابراین اگر پرواز آنتالیا را از ایرلاین های ایرانی رزرو و خریداری کرده اید باید بدانید که پرواز غیرمستقیم آنتالیا را رزرو کرده اید و هواپیمای شما در اسپارتا خواهد نشست. شما پس از نشستن پرواز از اسپارتا باید به آنتالیا بروید. اما ایرلاین های ترک پرواز مستقیم به آنتالیا را انجام داده و مستقیما در فرودگاه اصلی آنتالیا می نشینند.
 
اشتراک گذاری

راه های ارتباطی با سفرهای جدید

درخواست مشاوره

کافیه فرم زیر رو پر کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند

جهت  استعلام  و  پرداخت عوارض خروج از کشور  کلیک کنید

جهت   پیگیری  و استعلام ممنوع الخروجی  کلیک کنید

در سفر های جدید همراه شما هستیم